Inbound маркетинг - новият капан за клиенти

A+ A-
6740 прегледа 0 Коментара
  Потребителите отдавна вече не се ловят на стратегиите на традиционния маркетинг. Той просто не носи очакваните резултати.
Рекламата навлезе така бурно във всекидневния ни живот, че успя дори да ни отврати. Хората превключват телевизионните си канали, когато тръгнат рекламните блокове, трият моментално спама в пощите си, изхвърлят в коша материалите на търговците... Как може да им се въздейства, за да се възвърне отново интереса им, определено е тема, която вълнува мнозина.

Какво е Inbound маркетинг


Качественото съдържание привлича клиентите към продуктите на една компания. Не е нужно да взривявате имейла им с покани, нито пък да им надувате главата с методите на телемаркетинга.

Просто създавате целенасочено отношение към дадена таргет група и работите върху конкретна целева аудитория, без да им се натрапвате денонощно. Посланията трябва да са ясни и директни. Хората вече се стремят да се опазят от информационния поток, който ги залива непрекъснато. Те залагат на по-голям контрол по отношение на данните, които постъпват към тях.

За вас е важно да се вслушвате внимателно в потребностите им, да предложите услуга, която ги удовлетворява напълно, да бъде нащрек за предпочитанията на последователите си. Доверието се печели чрез интелигентно ухажване на потенциалните клиенти, а не чрез масово пробутване на какъв да е продукт.
целева аудитория

Правилните стъпки


Сред инструментите, които ще ви бъдат от полза, е да поддържате свой блог, където да осведомявате читателите за последните новости във вашата област, за актуалните публикации, които касаят стоката или услугата, която предлагате, за обратна връзка от страна на посетителите. Полезното съдържание е задължително, а ако го популяризирате чрез социалните мрежи, използвате медиите като допълнение и анализирате ефектите от всичко това, то вие сте на прав път.

Ключовите думи



ключови думи Важен момент, на който наблягат всички, които имат стремежа да излъчат коректна информация в търсене на свои „почитатели“. Независимо дали продавате детски дрешки или смятате да пуснете нова услуга на пазара, вие се нуждаете от бъдещи поддръжници на идеята. Началото е трудно, но точните ключови думи, които използвате, ще ви направят конкурентноспособни.

Визуалното оформление



визуално съдържание

Форматът позволява да бъде интригуващ за публиката – заложете на клипове, любопитни статии, инфографики, въздействащи изображения, включвания от специалисти. Потребителите предпочитат в пъти повече визуалното съдържание пред текстовото.

Бъдете активни онлайн



социални мрежи
Във виртуалното пространство има различни социални мрежи, които ще ви свършат работа. Преценете дали Facebook е вашето място, където средата е по-популярна и непретенциозна. Може да ви бъде по-адекватна бизнес атмосферата на Linkedin или пък Google +, независимо, че ще разчитате на по-малък брой потребители. Качеството и крайният резултат е от първостепенно значение. Голяма сила набира напоследък и Instagram в полза на бизнеса.

Последвайте ни във Facebook за да научавате винаги първи за новите публикации

Играйте


Правете конкурси, месечни изненади, оферти с личен почерк, не спирайте да изненадвате потребителите си. След като изградите мрежата си от клиенти, не преставайте да се грижите за нея, за да придобие бранда ви дългосрочна стойност в очите на околните. Ето така името ви ще започне да работи за вас.
Сподели
За автора
Epis

Информацията, която търсите...

Свързани публикации
Коментари