Предупредителни сигнали за лоша SEO компания

A+ A-
4183 прегледа 1 Коментар
Във всички отрасли има добри и лоши компании. Предвид това, оптимизацията за търсещи машини не прави изключение. С тази публикация се надяваме да успеем да ви просветлим, в случай че сте обезсърчени от задачата да наемете някой, който да се погрижи за оптимизирането на вашия уеб сайт. Надяваме се да насочим вниманието ви върху някои неща, които ще ви помогнат да избегнете скъпоструващи грешки и да наемете правилната за вас фирма. Ще се радваме ако този материал се превърне в надеждно и полезно средство, което да ви помогне да наемете някой или да вземете правилното решение ако вече сте наели и не сте доволни от резултатите дотук.

Наемането на некомпетентна фирма, която да се погрижи за този аспект от поддръжката на вашия уеб сайт (SEO оптимизацията), може да навреди сериозно на присъствието ви онлайн. Използването на „спамерски” и непозволени техники е огромен проблем в този сегмент и може да ви коства наказание от страна на търсачките.

И така, как можете да отсеете добрите SEO фирми от лошите. Компилирахме списък с неща, на които да обърнете внимание и да ги избягвате, когато наемате фирма за SEO оптимизация на сайт за търсачки.


Цената е твърде ниска


Това е често срещан въпрос в SEO индустрията. Ниската офертна цена най-често купува некачествена работа. Ако цената изглежда твърде добра, за да е истина, то това най-вероятно е така. Компания, която извършва качествено SEO, няма как да ви предоставя услуги на ниска цена, защото всичко това е скъпо, сложно, времеемко и на дали ще може да понесе и извърши огромното количество работа, нужно за надлежна оптимизация. Ако плащате около 200 лв. на месец, какво всъщност получавате срещу тях? Със сигурност недостатъчно часове работа по оптимизирането на сайта ви, а може и наказание.

seo наказание


Те ви предлагат пакети с фиксирана цена


Това за нас е един от най-големите проблеми в този списък. Някои маркетингови агенции предлагат готови пакети с фиксирана цена за услугата, такива като „бронзов”, „сребърен” и „златен”. Няма как да се предлага подобен вид пакетно оценяване на услугата, по простата причина, че различните ключови фрази, ниша, конкуренция и т.н. имат различни нива на конкурентоспособност. Някои от тях изискват много работа, за да могат да се класират по-напред, а други не. Трябва да се направи подробен и обширен анализ, преди да може да се обяви цена. Обявяването на фиксирана цена за SEO пакет, е като да получите цена от строител за разширяване на имота ви, без той да е стъпвал в него.


Те гарантират класиране на първо място


Просто казано, няма сериозна компания която да може да ви гарантира, че ще излезете начело в класирането за която и да е ключова дума, или в който и да е отрасъл. Същото е валидно и за обещанията за конкретни срокове. Търсещите машини не променят SERP-а на дневна база. Те го правят периодично и може да отнеме седмици или месеци за подобряване на класирането на вашия уеб сайт. Също така търсещите машини постоянно променят алгоритъма си, така че това което работи днес, утре вече може да не работи.


Те ви объркват с технически жаргон


некомпетентни фирми

Ако една SEO агенция говори за това какво прави, но не може да ви го обясни на разбираем за вас език, то тази компания не е подходяща за вас. Едно от ключовите качества, които би трябвало да търсите у подобна фирма е способността да разбие на основни елементи пъзела на своите услуги и да ви обясни какво точно ще направи за вас. Комуникацията е ключа!


Те предлагат плащане на база цена на линк


Изграждането на връзки се базира на качеството, а не на количеството – това го знае всяка себеуважаваща се компания за SEO оптимизация. Най-добрите връзки идват от отлично съдържание и стойността, което то предлага на потребителите. Изграждането на безброй нискокачествени входящи връзки най-вероятно ще доведе до наказания за уеб сайта ви от страна на търсещите машини. Най-добрият начин да получите повече линкове е като създавате качествено съдържание и след това го маркетирате пред правилната аудитория.


Те разполагат с вътрешна информация за алгоритмите


Всъщност нямат. Истинските експерти, са изучили определени аспекти на алгоритмите на търсещите машини, на базата на хиляди часове прекарани в тестване на техники и работа по различни уеб сайтове, в различни сегменти за клиенти. За едно можете да сте сигурни – фирмите за SEO не получават специално отношение и информация от Google, Bing или Яндекс за това как работят нещата. Основната причина за това е, че служителите в най-популярните търсачки подписват строго споразумение за конфиденциалност, при нарушаването на което ги заплашва дори затвор.
Сподели
За автора
Epis

Информацията, която търсите...

Свързани публикации
Коментари