Бизнес


В трудни моменти: Как да върнем успеха на фирмата си

В трудни моменти: Как да върнем успеха на фирмата си

Често ръководителите забравят основните принципи, които задвижват процеса на растеж отвътре. Много от компаниите са изправени пред сериозни предизвикателства, които създават редица препятствия пред оцеляването..

0 Коментара Прочетете цялата
Тактика на гениалните умове: Работната седмица трябва да е 15-часова

Тактика на гениалните умове: Работната седмица трябва да е 15-часова

Днес ние се придържаме към далеч по-натоварен график, но не сме достатъчно продуктивни. Ако можехме да върнем времето назад, за да попитаме Чарлз Дарвин, колко трябва да работим на седмица, той би ни..

0 Коментара Прочетете цялата
Разглезени ли са потребителите, или подходът ни е грешен

Разглезени ли са потребителите, или подходът ни е грешен

Не всичко е въпрос на солидни инвестиции, основното се крие в характера на вашата компания. Ако искаме да прогресираме и да правим впечатление на околните със своите продукти, ние трябва да бъдем в крак..

0 Коментара Прочетете цялата
Как да убедим работодателя си да работим дистанционно?

Как да убедим работодателя си да работим дистанционно?

В последните няколко години, една от основните характеристики, които всеки търси в своята работа, е възможността за дистанционна работа. Все повече хора мечтаят да избягат от скучната атмосфера на класическия..

1 Коментар Прочетете цялата
Наръчник за оцеляване на сайтовете в чудния свят на GDPR

Наръчник за оцеляване на сайтовете в чудния свят на GDPR

Въвеждането на новия регламент за защита на личните данни бележи нова ера в интернет. На 25 май 2018 г. влезе в сила новият Общ регламент за защита на личните данни GDPR. Той касае всички компании, които..

0 Коментара Прочетете цялата
Екосистемата в бизнеса – нов модел на управление

Екосистемата в бизнеса – нов модел на управление

Когато искаш да си в крак с времето, трябва да разчупиш модела, а вчерашните конкуренти се превръщат в партньори. Глобалният свят налага глобални правила, включително и в бизнеса. Днес динамиката е обхванала..

0 Коментара Прочетете цялата
Да подцениш аудиторията – недопустимата грешка в сферата на рекламата

Да подцениш аудиторията – недопустимата грешка в сферата на рекламата

Ако маркетинговите послания не се основават на реални факти и събития, може да се окаже, че те са абсолютно безполезни. Когато се работи по дадена рекламна кампания, екипът трябва да обхваща специалисти..

0 Коментара Прочетете цялата