Instagram превзе бизнеса!
8273 прегледа
0 Коментара
Компаниите по света живо се вълнуват какво става в Instagram – в рекламните отдели залагат изключително на социалната медия с изумително много на брой последователи.
Сякаш търсенето в Google, телевизионната реклама и пиар материалите останаха на заден план. Срещите за стратегическо планиране на креативните корпорации преминават през задължителен анализ на актуалната ситуация в приложението. Концепциите им биват съобразени с него и присъствието там вече се приема за задължително.
Страницата на bulgariaofficial има почти 14 000 последователя, а пък Николета Лозанова – почти 200 000! Спортния гигант Nike е с респектиращите над 37 милиона фена.
Вече не е достатъчно моделите да са с идеалните мерки 90-60-90. Те трябва да имат своите верни поддръжници в Instagram. И ако те са почти 8 милиона, като тези на Жизел Бюндхен, още по-хубаво. Миранда Кер може да се похвали с приблизително същия брой, но супер успешните профили имат дори по над 30 милиона. Те са нон-стоп активни в мрежата, влиянието им се простира над внушителна опашка от желаещи да узнаят какви ги вършат днес, а снимките им жадно се попиват от всеки почитател.
Ако вие сте производител на обувки, може само да си мечтаете някой с подобен имидж в платформата да сподели фото с вашия продукт. Продажбите веднага ще се покачат, а стоката ви ще се превърне в моден хит. Ако не вярвате, може да опитате и тогава ще станете сами свидетели на резултатите. Разбира се, това не би могло да стане безплатно, но посланиците на марката ви, на които сте се доверили, ще се погрижат тя да стане тема номер 1, а едно такова денонощно обвързване, ще ви донесе неочаквани приходи.
Съвременните модели не търгуват вече само с лицето или фигурата си, а агенциите им се грижат те да осребрят и своите привърженици. Така създават ексклузивно съдържание само за Instagram. Един от основателите на Storm Model Management – Саймън Чамбърс, споделя, че това е просто едно медийно пространство, което е в ръцете на определен човек, като негов актив, ето защо ако даден бранд цели да го използва, трябва да се договори за рекламното място, както го прави във всички останали издания.
Цената става все по- висока, ако последователите на красивите момичета се множат непрекъснато. Неслучайно фирмите, които предлагат модели, вече не представят само данните им – години, височина, бюст и всичко останало, но също така дават възможност и за брояч на поклонниците им в Instragram.
Сестрата на Чамбърс – Сара Дукас, разяснява, че не е важен само външният вид, защото ако две девойки са перфектни за някоя марка, то без съмнение работата ще получи тази, която има повече слава в социалните медии. Рекламата в приложението става все по- скъпа, а собствениците на компанията от известно време разработват идеята за таргетирана реклама, използвайки компании като Michael Kors и Burberry. Потенциалът е огромен и съвсем не свършва дотук. Магс Jacobs събираха модели за колекцията си за есента чрез снимки в Instagram. Така не само осъществиха реклама на линията си, но и проведоха неповторимо удобен в технологично отношение кастинг.
Петзвездният хотел в Турция Hillside Beach Club пък нае своите фенове да работят от името на техния профил в социалните мрежи, като им предложи безплатно настаняване. Все пак поддържането и менажирането на акаунтите изисква време и средства – ето една брилянтна идея.
Instagram има над 300 милиона абонати от цял свят, те задминаха Twitter и се нареждат на второ място след Facebook. Занапред данните и алгоритмите, използвани във Facebook, ще влязат в действие и при реализирането на рекламната дейност в Instagram.
Целта е мъжките интереси към моторите например, да не бъдат смутени от реклама на любима марка лак за нокти. Инструментът определено получава точки за пред рекламодателите, след като ще съобразява по този начин нещата. Предимството му е, че привлича по- млади потребители от тези във Facebook.
Наблюденията сочат, че марките вече публикуват повече съдържание в Instagram – 9.3 пъти седмично, докато преди година са били 7.5 поста. Пазарната му сила расте и понеже разчита на взаимодействие с феновете си, стимулирайки техните творчески умения. Отличен пример в този аспект е конкурсът на Starbucks, който събра дизайнерските хрумвания за чаши на веригата. 20-годишна студентка по изкуство в Питсбърг стана щастливият победител, научавайки изненадващо, че работата й ще влезе в употреба за лимитирана серия.
Ако сте млад човек, красива и популярна дама или се занимавате с бизнес, независимо на каква възраст сте, то instagram е задължително условие за вас, ако искате да сте в крак с нещата или да се докоснете до многомилионния свят на все по- проспериращата социалната платформа.
Сякаш търсенето в Google, телевизионната реклама и пиар материалите останаха на заден план. Срещите за стратегическо планиране на креативните корпорации преминават през задължителен анализ на актуалната ситуация в приложението. Концепциите им биват съобразени с него и присъствието там вече се приема за задължително.
Страницата на bulgariaofficial има почти 14 000 последователя, а пък Николета Лозанова – почти 200 000! Спортния гигант Nike е с респектиращите над 37 милиона фена.
Вече не е достатъчно моделите да са с идеалните мерки 90-60-90. Те трябва да имат своите верни поддръжници в Instagram. И ако те са почти 8 милиона, като тези на Жизел Бюндхен, още по-хубаво. Миранда Кер може да се похвали с приблизително същия брой, но супер успешните профили имат дори по над 30 милиона. Те са нон-стоп активни в мрежата, влиянието им се простира над внушителна опашка от желаещи да узнаят какви ги вършат днес, а снимките им жадно се попиват от всеки почитател.
Ако вие сте производител на обувки, може само да си мечтаете някой с подобен имидж в платформата да сподели фото с вашия продукт. Продажбите веднага ще се покачат, а стоката ви ще се превърне в моден хит. Ако не вярвате, може да опитате и тогава ще станете сами свидетели на резултатите. Разбира се, това не би могло да стане безплатно, но посланиците на марката ви, на които сте се доверили, ще се погрижат тя да стане тема номер 1, а едно такова денонощно обвързване, ще ви донесе неочаквани приходи.
Съвременните модели не търгуват вече само с лицето или фигурата си, а агенциите им се грижат те да осребрят и своите привърженици. Така създават ексклузивно съдържание само за Instagram. Един от основателите на Storm Model Management – Саймън Чамбърс, споделя, че това е просто едно медийно пространство, което е в ръцете на определен човек, като негов актив, ето защо ако даден бранд цели да го използва, трябва да се договори за рекламното място, както го прави във всички останали издания.
Цената става все по- висока, ако последователите на красивите момичета се множат непрекъснато. Неслучайно фирмите, които предлагат модели, вече не представят само данните им – години, височина, бюст и всичко останало, но също така дават възможност и за брояч на поклонниците им в Instragram.
Сестрата на Чамбърс – Сара Дукас, разяснява, че не е важен само външният вид, защото ако две девойки са перфектни за някоя марка, то без съмнение работата ще получи тази, която има повече слава в социалните медии. Рекламата в приложението става все по- скъпа, а собствениците на компанията от известно време разработват идеята за таргетирана реклама, използвайки компании като Michael Kors и Burberry. Потенциалът е огромен и съвсем не свършва дотук. Магс Jacobs събираха модели за колекцията си за есента чрез снимки в Instagram. Така не само осъществиха реклама на линията си, но и проведоха неповторимо удобен в технологично отношение кастинг.
Петзвездният хотел в Турция Hillside Beach Club пък нае своите фенове да работят от името на техния профил в социалните мрежи, като им предложи безплатно настаняване. Все пак поддържането и менажирането на акаунтите изисква време и средства – ето една брилянтна идея.
Instagram има над 300 милиона абонати от цял свят, те задминаха Twitter и се нареждат на второ място след Facebook. Занапред данните и алгоритмите, използвани във Facebook, ще влязат в действие и при реализирането на рекламната дейност в Instagram.
Целта е мъжките интереси към моторите например, да не бъдат смутени от реклама на любима марка лак за нокти. Инструментът определено получава точки за пред рекламодателите, след като ще съобразява по този начин нещата. Предимството му е, че привлича по- млади потребители от тези във Facebook.
Наблюденията сочат, че марките вече публикуват повече съдържание в Instagram – 9.3 пъти седмично, докато преди година са били 7.5 поста. Пазарната му сила расте и понеже разчита на взаимодействие с феновете си, стимулирайки техните творчески умения. Отличен пример в този аспект е конкурсът на Starbucks, който събра дизайнерските хрумвания за чаши на веригата. 20-годишна студентка по изкуство в Питсбърг стана щастливият победител, научавайки изненадващо, че работата й ще влезе в употреба за лимитирана серия.
Ако сте млад човек, красива и популярна дама или се занимавате с бизнес, независимо на каква възраст сте, то instagram е задължително условие за вас, ако искате да сте в крак с нещата или да се докоснете до многомилионния свят на все по- проспериращата социалната платформа.