Силата на бранда
6549 прегледа
0 Коментара
Дали наистина популярността на марката е от значение, когато говорим за топ класиране в резултатите на google?
Може би се питате, дали познатия на хората бранд, му предоставя предимства и при добро класиране в търсачките. Принципно алгоритмите на Гугъл не могат да преценят до колко е популярна марката, но това не е точно така и съществуването на тази връзка непрекъснато се набива на очи.
Хората четат, купуват и се възползват от услугите предимно на брандове!
Висококачествените сайтове се отличават най-общо по два признака – доверие към бранда, както и експертно, интересно и полезно съдържание, което също събужда респект в читателите. Ако трябва всичко това да се раздроби на точки и да се навлезе в детайли, ще изглежда по следния начин:
Посетителите получават ли полезна и авторитетна информация?
Добре подредена, написана правилно и поднесена коректно ли е тя?
Дали темите са подбрани така, че да служат за насока на потребителите, или просто са спазени определени правила за seo?
Това страница, която бихте запазили в „любими“ и бихте препоръчали на своите приятели ли е?
Може ли да се очаква статиите да бъдат публикувани в авторитетно списание или енциклопедия?
Материалите кратки ли са, или са обстойни и с цел да подпомогнат адекватно аудиторията?
Бихте ли платили, без притеснения за стока с кредитните си карти?
След като си отговорите на всички тези въпроси, ще знаете отлично дали сайтът ви държи рейтинг с марката си, внушава ли уважение в околните, публикуваните четива на него събуждат ли скептични или одобрителни реакции. Ако каните често експерти, а те от своя страна споделят ценния си опит и са ментори в своята област, несъмнено ще вдигнете нивото и публиката ще го приветства.
Важно е да имате предвид, че алгоритмите на Гугъл тласкат собствениците на уебсайтове към създаването на насочено към потребителите съдържание, а не СЕО ориентирано такова, както беше преди години. Бъдете полезни!
Представете си, че сте на компютъра и търсите информация за дадено заболяване. Пред вас се разкриват множество резултати, а на първите места са подредени сайтове, за които не сте чували досега, и такива, с които сте отлично запознати. Разбира се, че ще отворите инстинктивно линковете на вторите – ето така името говори само за себе си.
Гугъл има нюх за потребителското поведение и съответно дава тласък на авторитетните сайтове. Търсещите машини не правят директен подбор на марките, а самите посетители отсяват качественото от нестойностното за тях, като алгоритмите са така настроени, че да се съобразяват с това.
Ако вашата марка е успяла да вдъхне доверие в интернет потребителите, те са по-склонни да ви следват навсякъде в мрежата, да харесват вашите публикации, да ги споделят на профилите си и да коментират. Това на свой ред води до повече трафик към вашия сайт.
Беклинковете или препратките предоставят задоволителни сигнали за ранглистата. Но това няма да ви гарантира нищо особено, ако хората не ви разпознават като марка, като достоверен източник, като присъствие във виртуалното пространство.
На практика може да се каже, че бранда и неговото споменаване е бъдещето на линк билдинга.
Гугъл разглежда конкретните заявки за търсене, които преобладават и са водещи за потребителите към даден сайт. По този начин допълнително измерва популярността на марката. За да се подобри класирането, днес не е достатъчно да има препратки, а популярността на бранда е от изключително значение, когато Гугъл подрежда резултатите в своята търсачка.
Първата стъпка към написването на историята на вашия бранд е постоянно да предоставяте на потребителите си уместно, качествено и полезно, информативно съдържание, което трябва освен това, да бъде уникално.
Може би се питате, дали познатия на хората бранд, му предоставя предимства и при добро класиране в търсачките. Принципно алгоритмите на Гугъл не могат да преценят до колко е популярна марката, но това не е точно така и съществуването на тази връзка непрекъснато се набива на очи.
Хората четат, купуват и се възползват от услугите предимно на брандове!
Висококачествените сайтове се отличават най-общо по два признака – доверие към бранда, както и експертно, интересно и полезно съдържание, което също събужда респект в читателите. Ако трябва всичко това да се раздроби на точки и да се навлезе в детайли, ще изглежда по следния начин:
Посетителите получават ли полезна и авторитетна информация?
Добре подредена, написана правилно и поднесена коректно ли е тя?
Дали темите са подбрани така, че да служат за насока на потребителите, или просто са спазени определени правила за seo?
Това страница, която бихте запазили в „любими“ и бихте препоръчали на своите приятели ли е?
Може ли да се очаква статиите да бъдат публикувани в авторитетно списание или енциклопедия?
Материалите кратки ли са, или са обстойни и с цел да подпомогнат адекватно аудиторията?
Бихте ли платили, без притеснения за стока с кредитните си карти?
След като си отговорите на всички тези въпроси, ще знаете отлично дали сайтът ви държи рейтинг с марката си, внушава ли уважение в околните, публикуваните четива на него събуждат ли скептични или одобрителни реакции. Ако каните често експерти, а те от своя страна споделят ценния си опит и са ментори в своята област, несъмнено ще вдигнете нивото и публиката ще го приветства.
Хората кликат, когато бранда ги привлича и е актуален
Важно е да имате предвид, че алгоритмите на Гугъл тласкат собствениците на уебсайтове към създаването на насочено към потребителите съдържание, а не СЕО ориентирано такова, както беше преди години. Бъдете полезни!
Представете си, че сте на компютъра и търсите информация за дадено заболяване. Пред вас се разкриват множество резултати, а на първите места са подредени сайтове, за които не сте чували досега, и такива, с които сте отлично запознати. Разбира се, че ще отворите инстинктивно линковете на вторите – ето така името говори само за себе си.
Как доверието във вас работи върху класирането
Гугъл има нюх за потребителското поведение и съответно дава тласък на авторитетните сайтове. Търсещите машини не правят директен подбор на марките, а самите посетители отсяват качественото от нестойностното за тях, като алгоритмите са така настроени, че да се съобразяват с това.
Ако вашата марка е успяла да вдъхне доверие в интернет потребителите, те са по-склонни да ви следват навсякъде в мрежата, да харесват вашите публикации, да ги споделят на профилите си и да коментират. Това на свой ред води до повече трафик към вашия сайт.
Беклинковете или препратките предоставят задоволителни сигнали за ранглистата. Но това няма да ви гарантира нищо особено, ако хората не ви разпознават като марка, като достоверен източник, като присъствие във виртуалното пространство.
На практика може да се каже, че бранда и неговото споменаване е бъдещето на линк билдинга.
Гугъл разглежда конкретните заявки за търсене, които преобладават и са водещи за потребителите към даден сайт. По този начин допълнително измерва популярността на марката. За да се подобри класирането, днес не е достатъчно да има препратки, а популярността на бранда е от изключително значение, когато Гугъл подрежда резултатите в своята търсачка.
Първата стъпка към написването на историята на вашия бранд е постоянно да предоставяте на потребителите си уместно, качествено и полезно, информативно съдържание, което трябва освен това, да бъде уникално.