Полезните видеа масово заливат интернет
4348 прегледа
0 Коментара
Добавянето на видео клипове на вашия сайт може да бъде страхотен начин за достигане на нови клиенти и да ви отличи от конкурентите. В днешно време е възможно да заснемете качествен клип с малък или дори никакъв бюджет. Можете да заснемете прекрасно видео разчитайки само на смартфона си. В интернет има стотици видеоклипове за това "как да заснемем видео". Разгледайте ги и със сигурност ще ви хрумнат десетки добри идеи.
И след като се научите как сами да снимате и монтирате клипове благодарение на напълно безплатни видео съвети от интернет, ще оцените силата на "как да" съдържанието. Кой би си помислил преди 5 или 10 години, че ще може просто влезе в интернет, да изгледа няколко клипа и да стане грамотен в дадена област?
Днес когато искате да сготвите пилешка супа, просто ще потърсите рецепта в интернет. Ако решите да се правите на домашен майстор и сам да си направите изолация на апартамента, ще намерите пълен видео наръчник в интернет. Удивително е, че можем просто да потърсим дадена тема и след минути вече да сме наясно как се прави. Ако все още не сте сигурни в това, че създаването на "как да" видеа е най-добрия начин за популяризиране на вашите продукти, следващите редове ще ви убедят напълно.
Да, точно така, една трета от търсенията в Youtube (втората по големина търсачка в света) са на тема "как да". И тази цифра нараства всяка изминала година. Търсенето на подобна тематика е толкова голямо, че вече се появиха и специализирани видео "как да" сайтове. Със сигурност и вие можете да измислите полезни и ограмотяващи видеа, представящи вашите продукти и услуги. Бихте могли да направите кратки клипове, за това как да се използва вашия продукт, видео обучение за решение на даден проблем или да демонстрирате как вашия продукт превъзхожда конкуренцията. Каквото и да изберете със сигурност ще имате успех.
Все повече големи компании правят видео инструкции за своите потребители. Този процес намалява драстично телефонните обаждания и въпроси по поддръжката. Това позволява на компаниите да фокусират повече усилия в дейности генериращи приходи.
Хората рядко четат внимателно тежките текстови инструкции. За сметка на това повечето потребители с удоволствие гледат видео инструкции, в които нагледно им се показва всяка следваща стъпка. Тези клипове намаляват работата по поддръжка и освен това могат да се използват като силен маркетинг инструмент. Потенциалните клиенти могат да видят как работи продукта още преди да са го закупили.
Хората предпочитат да гледат вместо да четат
Изключително трудно е да се задържи вниманието на съвременния човек. И е много по-лесно това да се случи с видео съдържание от колкото с текст. Все пак ви препоръчваме да се фокусирате в клипове от 2 до 4 минути. Това време е опитмалното за задържане на внимание. По-добре да направите серия от кратки съвети, вместо един пълен наръчник от 1 час.
Обикновено се казва, че "хората правят бизнес с тези които познават, харесват и се доверяват". Видеоклиповете са най-лесния и достъпен начин за запомнящо се представяне на продукти, услуги и компании. А "как да" съдържанието е отлична форма за изграждане на доверие. 73% от потребителите са по-склонни да направят покупка, след като видят възможностите на харесания продукт или услуга. Ако искате по най-бързият начин да създадете доверие в потенциалните си клиенти, започнете още сега да снимате "как да" клипове.
Когато сте готови с вашите "как да" видеоклипове, сайта Kak.bg ще ги рекламира напълно безплатно за период от 3 месеца. Единственото условие е съдържанието да бъде практически насочено и полезно за потребителите.
И след като се научите как сами да снимате и монтирате клипове благодарение на напълно безплатни видео съвети от интернет, ще оцените силата на "как да" съдържанието. Кой би си помислил преди 5 или 10 години, че ще може просто влезе в интернет, да изгледа няколко клипа и да стане грамотен в дадена област?
Днес когато искате да сготвите пилешка супа, просто ще потърсите рецепта в интернет. Ако решите да се правите на домашен майстор и сам да си направите изолация на апартамента, ще намерите пълен видео наръчник в интернет. Удивително е, че можем просто да потърсим дадена тема и след минути вече да сме наясно как се прави. Ако все още не сте сигурни в това, че създаването на "как да" видеа е най-добрия начин за популяризиране на вашите продукти, следващите редове ще ви убедят напълно.
30% от търсенията в Youtube съдържат думите "как да"
Да, точно така, една трета от търсенията в Youtube (втората по големина търсачка в света) са на тема "как да". И тази цифра нараства всяка изминала година. Търсенето на подобна тематика е толкова голямо, че вече се появиха и специализирани видео "как да" сайтове. Със сигурност и вие можете да измислите полезни и ограмотяващи видеа, представящи вашите продукти и услуги. Бихте могли да направите кратки клипове, за това как да се използва вашия продукт, видео обучение за решение на даден проблем или да демонстрирате как вашия продукт превъзхожда конкуренцията. Каквото и да изберете със сигурност ще имате успех.
Видео инструкциите намаляват работата по поддръжка
Все повече големи компании правят видео инструкции за своите потребители. Този процес намалява драстично телефонните обаждания и въпроси по поддръжката. Това позволява на компаниите да фокусират повече усилия в дейности генериращи приходи.
Видеото показва и разказва
Хората рядко четат внимателно тежките текстови инструкции. За сметка на това повечето потребители с удоволствие гледат видео инструкции, в които нагледно им се показва всяка следваща стъпка. Тези клипове намаляват работата по поддръжка и освен това могат да се използват като силен маркетинг инструмент. Потенциалните клиенти могат да видят как работи продукта още преди да са го закупили.
Хората предпочитат да гледат вместо да четат
Изключително трудно е да се задържи вниманието на съвременния човек. И е много по-лесно това да се случи с видео съдържание от колкото с текст. Все пак ви препоръчваме да се фокусирате в клипове от 2 до 4 минути. Това време е опитмалното за задържане на внимание. По-добре да направите серия от кратки съвети, вместо един пълен наръчник от 1 час.
"Как да" видеото изгражда доверие, което води до продажби
Обикновено се казва, че "хората правят бизнес с тези които познават, харесват и се доверяват". Видеоклиповете са най-лесния и достъпен начин за запомнящо се представяне на продукти, услуги и компании. А "как да" съдържанието е отлична форма за изграждане на доверие. 73% от потребителите са по-склонни да направят покупка, след като видят възможностите на харесания продукт или услуга. Ако искате по най-бързият начин да създадете доверие в потенциалните си клиенти, започнете още сега да снимате "как да" клипове.
Получавате безплатна реклама
Когато сте готови с вашите "как да" видеоклипове, сайта Kak.bg ще ги рекламира напълно безплатно за период от 3 месеца. Единственото условие е съдържанието да бъде практически насочено и полезно за потребителите.