Какво трябва да знаем при заснемане на продукти за електронна търговия
2575 прегледа
0 Коментара
Продуктовите снимки са важни за всеки един бизнес. Вашият стартъп има нужда от популяризиране? Вие сте утвърден играч на пазара и искате да уведомите вашите партньори и клиенти за своето ново начинание? Решили сте да създадете и наложите нов бранд? Или пък просто имате нужда от освежаване на рекламната визия на компанията си? На помощ идва магическата сила на фотографията и изгодните цени за заснемане на продукти за онлайн магазин.
В днешния век на ускорено технологично развитие, много от потребителите като че ли свикнаха постоянно да получават ново и ново съдържание, при това държат и на качество. Пазарните проучвания са открили, че голяма част от потребителите отбелязват “черна точка” за всеки един продукт, който е представен в даден уебсайт без снимка. Това важи и за профилите и страниците в социалните мрежи, както и за печатните рекламни материали, които разпространявате.
Задачата да се заредим с визуални материали, които са едновременно провокативни, информативни и ангажиращи, е свързана с доста организационен труд, оборудване и технически познания. Най-важен е, разбира се, артистичният подход, а също и подчертаната индивидуалност на всяка фотосесия. За да бъдат интересни снимките в нашето кътче от интернет пространството, трябва снимките към всеки продукт да бъдат ориентирани към неговите специфични и уникални характеристики. Като вземем предвид всичко казано дотук, цялата тази работа започва да ни се струва направо непосилна.
Един от лесните и удивително достъпни начини да освежим визията на нашия бранд или онлайн магазин. На помощ идват продуктовите снимки. Наричана осмото изкуство, фотографията предава само с един образ голямо количество информация, включително чувства и мисли, които не могат да бъдат изразени с думи.
За всеки конкретен случай има различни техники, които могат да ни помогнат да подчертаем предимствата на предлаганите от нас продукти. Изберете най-атрактивния начин да покажете своето бизнес портфолио и се консултирайте с професионално студио, което да ви даде насока и съвет.
360-градусова фотография
360-градусовите образи са нашумял тренд в продуктовите снимки. Благодарение на тях, търговецът може да покаже артикулите от всички страни. Изображението всъщност е получено чрез запис на видео на продукта върху така наречения спинър.
По този начин то може да се върти и оглежда с мишката или тъчпада на лаптопа, или пък през екрана на телефона. По този начин печелим точки дори пред по-недоверчивите потенциални купувачи, които все още се съпротивляват на онлайн пазаруването.
Този подход идеален за луксозните стоки, електроника и др. В такива случаи човек би искал да има колкото се може по-голям досег с продукта, който е харесал. 360-градусовите снимки са разликата между e-shop и уеб шоурум.
Макро снимки за любопитни и ценители
Те се правят с помощта на специални увеличителни стъкла. Техниката е подходяща за дребните детайли, за произведенията на изкуството, както и за бижута, часовници, очила и други аксесоари, които си струват да бъдат погледнати наистина отблизо.
Качествената продуктова фотография изисква много предварителна подготовка, както и последваща обработка на материалите (така наречената постпродукция). В рамките на подготвителните дейности влиза планирането и организацията на фотосесията. Набавянето на продуктите само по себе си не е достатъчно. Необходимо е те да се почистят, полират, понякога се налага и лека козметична намеса или дори да се заменят някои части от истинския продукт.
Това се налага най-често при храните, които по време на снимка могат да се разтекат или смачкат чисто заради естеството на технологичния процес. Не става дума за измама или манипулация по никакъв начин. След процеса на заснемането фотосите ще имат нужда и от ретуширане.
Професионалните фотографски услуги на “Фото Про” ще ви донесат по-ярко присъствие в интернет и безупречна визия за вашия сайт, портфолио или каталог. Ние ще разработим проект въз основа на концепцията, очертана от вас, а вие можете да се гордеете с постигнатите резултати.
В днешния век на ускорено технологично развитие, много от потребителите като че ли свикнаха постоянно да получават ново и ново съдържание, при това държат и на качество. Пазарните проучвания са открили, че голяма част от потребителите отбелязват “черна точка” за всеки един продукт, който е представен в даден уебсайт без снимка. Това важи и за профилите и страниците в социалните мрежи, както и за печатните рекламни материали, които разпространявате.
Задачата да се заредим с визуални материали, които са едновременно провокативни, информативни и ангажиращи, е свързана с доста организационен труд, оборудване и технически познания. Най-важен е, разбира се, артистичният подход, а също и подчертаната индивидуалност на всяка фотосесия. За да бъдат интересни снимките в нашето кътче от интернет пространството, трябва снимките към всеки продукт да бъдат ориентирани към неговите специфични и уникални характеристики. Като вземем предвид всичко казано дотук, цялата тази работа започва да ни се струва направо непосилна.
Един от лесните и удивително достъпни начини да освежим визията на нашия бранд или онлайн магазин. На помощ идват продуктовите снимки. Наричана осмото изкуство, фотографията предава само с един образ голямо количество информация, включително чувства и мисли, които не могат да бъдат изразени с думи.
За всеки конкретен случай има различни техники, които могат да ни помогнат да подчертаем предимствата на предлаганите от нас продукти. Изберете най-атрактивния начин да покажете своето бизнес портфолио и се консултирайте с професионално студио, което да ви даде насока и съвет.
360-градусова фотография
360-градусовите образи са нашумял тренд в продуктовите снимки. Благодарение на тях, търговецът може да покаже артикулите от всички страни. Изображението всъщност е получено чрез запис на видео на продукта върху така наречения спинър.
По този начин то може да се върти и оглежда с мишката или тъчпада на лаптопа, или пък през екрана на телефона. По този начин печелим точки дори пред по-недоверчивите потенциални купувачи, които все още се съпротивляват на онлайн пазаруването.
Този подход идеален за луксозните стоки, електроника и др. В такива случаи човек би искал да има колкото се може по-голям досег с продукта, който е харесал. 360-градусовите снимки са разликата между e-shop и уеб шоурум.
Макро снимки за любопитни и ценители
Те се правят с помощта на специални увеличителни стъкла. Техниката е подходяща за дребните детайли, за произведенията на изкуството, както и за бижута, часовници, очила и други аксесоари, които си струват да бъдат погледнати наистина отблизо.
Качествената продуктова фотография изисква много предварителна подготовка, както и последваща обработка на материалите (така наречената постпродукция). В рамките на подготвителните дейности влиза планирането и организацията на фотосесията. Набавянето на продуктите само по себе си не е достатъчно. Необходимо е те да се почистят, полират, понякога се налага и лека козметична намеса или дори да се заменят някои части от истинския продукт.
Това се налага най-често при храните, които по време на снимка могат да се разтекат или смачкат чисто заради естеството на технологичния процес. Не става дума за измама или манипулация по никакъв начин. След процеса на заснемането фотосите ще имат нужда и от ретуширане.
Професионалните фотографски услуги на “Фото Про” ще ви донесат по-ярко присъствие в интернет и безупречна визия за вашия сайт, портфолио или каталог. Ние ще разработим проект въз основа на концепцията, очертана от вас, а вие можете да се гордеете с постигнатите резултати.