9 съвета за увеличаване на продажбите по Коледа
4808 прегледа
0 Коментара
Социалните медии и имейл маркетингът дават няколко жокера по празниците за увеличаване на продажбите.
Сезонът на празниците е открит! Новата година ще дойде толкова неусетно, че дори няма да сте успели да мигнете, а периодът до настъпването й е „златното“ време за превземане на пазара. Ако искате да поощрявате усмивките на хората, които са готови да инвестират за семейството си, само и само да продължи удоволствието им до последно, трябва да имате предвид някои правила.
Между популярния Черен петък и Коледа обикновено се отчита поне 15 процента ръст в продажбите онлайн.
Социалните медии и имейл маркетингът могат да разширят периметъра на аудиторията, до която традиционно достига марката ви. Клиентите трябва да бъдат уведомени за промоциите, да бъдат включени в насладата да пазаруват с изгодна отстъпка, което ще им достави повече от радостно преживяване.
Подгответе си маркетингов план, който да включи активност в социалните медии и пускането на промоционални съобщения по електронната поща. Интегрирайте ги в кампаниите си за реклама, без да ги правите основни инструменти, нека работят за вас като допълнение към всички останали начини за популяризиране.
1. Добавете бутони на вашия сайт и имейл сигнатури, които водят към страниците ви в социалните платформи. Информирайте потребителите за всичко актуално, от което могат да се възползват в социалните мрежи, както и чрез бюлетини по мейла.
2. Създавайте подходящо съдържание за споделяне. Потребителите искат да видят, но и да участват чрез активна размяна на впечатления, опит и намерения за покупка. Ако им сервирате търсения от тях подарък, със сигурност ще го препоръчат и на приятелка, за детето й примерно.
3. Украсете вашите страници в социалните медии и електронните писма с коледно-новогодишни теми. Както декорирате дома си, за да подсилите празничното настроение, така вашият профил и снимки ще станат атрактивни за потребителите ви.
Сайтове като fcoverphotos.com предлагат разнообразие от готови изображения, при това напълно безплатно. Canva.com е сайт за създаване и редактиране на изображения, особено удобен и подходящ за импортиране на собствени материали. Има готови шаблони с точно определения размер за популярните социалки. Много е лесен за употреба, а и позволява да се наслагват текст и графики.
4. Използвайте Pinterest, където ще се вдъхновите с идеи за всичко, свързано с празниците.
5. Направете конкурс във Facebook, Twitter или Instagram. Конкурсите са лесен и забавен начин да оползотворите присъствието си в социалните медии, особено по време на празниците. Приложения като TabSite предлагат изобилие от идеи, които правят провеждането на конкурс изключително просто занимание.
6. Изпратете лични поздравления на лоялните си клиенти. Това е чудесен начин да изразите своята благодарност, а и ще бъде приятна изненада за тях.
7. Помислете за създаването на празнично Instagram видео, което да публикувате в другите социални платформи и разбира се във вашия канал в Youtube. Изпратете го директно на своите клиенти по мейл, като бихте могли да добавите също отстъпка или ваучер.
8. Давайте ценни съвети за традициите, възможностите за почивка по празниците, начините за намаляване на стреса по време на този натоварен период от годината, ангажирайте околните с вдъхновяващи цитати.
9. Дайте пример с участието си в благородна кауза. Жестът към хора в нужда трябва да идва от сърце, но по празници всички сме по-склонни да правим подобни стъпки.
източник: maximizesocialbusiness
Сезонът на празниците е открит! Новата година ще дойде толкова неусетно, че дори няма да сте успели да мигнете, а периодът до настъпването й е „златното“ време за превземане на пазара. Ако искате да поощрявате усмивките на хората, които са готови да инвестират за семейството си, само и само да продължи удоволствието им до последно, трябва да имате предвид някои правила.
Между популярния Черен петък и Коледа обикновено се отчита поне 15 процента ръст в продажбите онлайн.
Социалните медии и имейл маркетингът могат да разширят периметъра на аудиторията, до която традиционно достига марката ви. Клиентите трябва да бъдат уведомени за промоциите, да бъдат включени в насладата да пазаруват с изгодна отстъпка, което ще им достави повече от радостно преживяване.
Подгответе си маркетингов план, който да включи активност в социалните медии и пускането на промоционални съобщения по електронната поща. Интегрирайте ги в кампаниите си за реклама, без да ги правите основни инструменти, нека работят за вас като допълнение към всички останали начини за популяризиране.
1. Добавете бутони на вашия сайт и имейл сигнатури, които водят към страниците ви в социалните платформи. Информирайте потребителите за всичко актуално, от което могат да се възползват в социалните мрежи, както и чрез бюлетини по мейла.
2. Създавайте подходящо съдържание за споделяне. Потребителите искат да видят, но и да участват чрез активна размяна на впечатления, опит и намерения за покупка. Ако им сервирате търсения от тях подарък, със сигурност ще го препоръчат и на приятелка, за детето й примерно.
3. Украсете вашите страници в социалните медии и електронните писма с коледно-новогодишни теми. Както декорирате дома си, за да подсилите празничното настроение, така вашият профил и снимки ще станат атрактивни за потребителите ви.
Сайтове като fcoverphotos.com предлагат разнообразие от готови изображения, при това напълно безплатно. Canva.com е сайт за създаване и редактиране на изображения, особено удобен и подходящ за импортиране на собствени материали. Има готови шаблони с точно определения размер за популярните социалки. Много е лесен за употреба, а и позволява да се наслагват текст и графики.
4. Използвайте Pinterest, където ще се вдъхновите с идеи за всичко, свързано с празниците.
5. Направете конкурс във Facebook, Twitter или Instagram. Конкурсите са лесен и забавен начин да оползотворите присъствието си в социалните медии, особено по време на празниците. Приложения като TabSite предлагат изобилие от идеи, които правят провеждането на конкурс изключително просто занимание.
6. Изпратете лични поздравления на лоялните си клиенти. Това е чудесен начин да изразите своята благодарност, а и ще бъде приятна изненада за тях.
7. Помислете за създаването на празнично Instagram видео, което да публикувате в другите социални платформи и разбира се във вашия канал в Youtube. Изпратете го директно на своите клиенти по мейл, като бихте могли да добавите също отстъпка или ваучер.
8. Давайте ценни съвети за традициите, възможностите за почивка по празниците, начините за намаляване на стреса по време на този натоварен период от годината, ангажирайте околните с вдъхновяващи цитати.
9. Дайте пример с участието си в благородна кауза. Жестът към хора в нужда трябва да идва от сърце, но по празници всички сме по-склонни да правим подобни стъпки.
източник: maximizesocialbusiness