Бизнес начинания за през лятото
21381 прегледа
0 Коментара
Успешният бизнес не е задължително да бъде целогодишен, въпреки че малцина вярват във възможностите на сезонния. Ако не сте от крупните собственици на хотели, то пред вас със сигурност стои въпросът, с какво бихте могли да се занимавате, за да натрупате капитал през лятото.
Разбира се, когато правите първите си стъпки, вие няма да сте от щастливците, които имат време за плаж и развлечения. Обаче жертвата при всички случаи си струва, защото след години, именно вие ще можете да прекарвате цяло лято със заровени пръсти в пясъка.
Това е мечтаният сценарий, но той не е абсурден, а напълно в синхрон с реалността, стига да сте готови да положите усилия. Креативността също би била на място, ако я притежавате, а това не е качество, което се учи, или вие е дадено по рождение, или разчитате на добрите практики, за да черпите опит от тях.
Родните студенти предпочитат да изкарват пари зад граница през лятото, като целта им е да си осигурят средства за образованието, да инвестират в коли или апартаменти. Вместо да бягат в чужбина, може би все пак има вариант за тях, да се развиват и на местна почва.
У нас има отлични примери в това отношение. Някои летни капанчета превърнаха собствениците си в богаташи, а и ги амбицираха да продължат дейността си с отварянето на луксозни ресторанти в столицата. За да се превърне заведението ви в култов обект на плажа, все пак има някои тактики, които трябва да приложите.
От всичко обаче най-важно си остава, да си обичате работата, да я вършите с удоволствие и да зареждате околните с ентусиазъм, превръщайки ги в свои приятели.
Храната е стока, от която се печели доста. Вие може да я продавате не само край плажа, но и в града. Ще си кажете, че вече има варена царевица и пуканки на всеки ъгъл, какво толкова може да предложите на хората?! Дори да е така, ключовият момент е да откриете продуктите за търговия, които носят по-голяма печалба. Неслучайно в България непрекъснато се роят атрактивни оферти, както и специфичен начин на предлагане, което ги прави оборотни и предпочитани.
Вероятно забелязвате, че модата се мени и често новият продукт става актуален за известен период, след което идва времето на следващия и колелото се върти до безкрай. На практика нищо кой знае колко ново не се предлага на потребителите, но маркетингът създава „златни яйца“.
Напоследък голям бум бележи замразеният йогурт, който вече покори Америка, Корея и нахлу стремително в Европа. Той може да бъде обогатен с различни топинги отгоре, включващи плодове, сиропи, ядки, че дори и вино. В българските молове вече се появиха щандове за йогурта, но все още не се срещат по плажовете. Имайки предвид, че хората се стремят към по-здравословно хранене, всеки би си купил от киселото мляко, което силно напомня на сладолед.
Точно тук е мястото да споменем и будките за фреш, на които се натъквате на всяка крачка – както виждате, те определено се радват на интерес. Същото може да се каже и за магазините за ядки. Без да е нужна кой знае каква голяма инвестиция, тези идеи могат да намерят приложение край морето.
Бързата закуска в днешно време успешно се е трансформирала от банички в суши, сандвичи, салати и супи. Каквото ви хрумне, това може да решите да адаптирате като вариант за града или плажа. А бъргърите са просто класика за вкуса на българина! Ако намерите начин месото, от което са направени кюфтетата, да бъде качествено, то вие неминуемо ще спечелите доста почитатели. Добавете към него и интересен сос, както и картофки, тогава вече опашките ще се вият отдалеч пред обекта ви.
Трябва да сте наясно какво търси масовата публика, никога не изпускайте от очи техните желания, за да може винаги да сте адекватни и да ги държите близо до вас. Не подценяваме трудностите покрай изваждането на разрешителни за работа на малкото ви магазинче, но разчитаме на устремеността ви да покажете умения като предприемач и да се справите с това предизвикателство.
Подводните камъни биха могли да дойдат от страна на някои концесионери по плажовете у нас. Не всички са толкова отзивчиви, нито пък склонни към промени и идеи. Ако настоявате да осигурите интернет на клиентите си, може да срещнете отпор.
Ще се наложи да преговаряте и ако планирате да изградите детски кът до плажа, което би било страхотна възможност за вас, стига да успеете да убедите наемателя на ивицата.
Услуги като масаж, правене на плитки, рисунки и временни татуси биха могли да привлекат чуждестранните гости, а вие ще трябва да получите зелена светлина, за да разположите нужните тенти и оборудване.
Нещо недостатъчно развито, например, е йогата на плажа, както и други спортни занимания и игри – тенис, федербал, волейбол, организирани кросове, плуване за тези, които не умеят. А пък да предложите завладяваща книжка на плажа, може да се окаже дори гениално! Заредете се с любими заглавия, както за деца, така и за възрастни и започнете набирането на фенове. Ако държите да сте по-съвременни, направете кабина за селфита, където ще може да се осъществява и видеовръзка чрез интернет приложенията.
Стремете се да обгрижвате и хората, които не намират време да излязат за дълго извън града. Те обикновено работят, не могат да си позволят да почиват и са отворени за всякакви възможности да усетят летния сезон. Един хубав бар за тях със съответните атракции и напитки, ще ви донесе солидни приходи.
В крайна сметка, ако от топлото не намирате сили да мислите, а камо ли да действате, може да оставите грандиозните начинания за есента. Сега се отдайте на релакс и отмора край брега, както го правят „нормалните“ хора. Тъкмо ще съберете впечатления и ще си съставите изводи, които ще ви помогнат в подходящия момент за стартиране на вашия бизнес.
Разбира се, когато правите първите си стъпки, вие няма да сте от щастливците, които имат време за плаж и развлечения. Обаче жертвата при всички случаи си струва, защото след години, именно вие ще можете да прекарвате цяло лято със заровени пръсти в пясъка.
Това е мечтаният сценарий, но той не е абсурден, а напълно в синхрон с реалността, стига да сте готови да положите усилия. Креативността също би била на място, ако я притежавате, а това не е качество, което се учи, или вие е дадено по рождение, или разчитате на добрите практики, за да черпите опит от тях.
Родните студенти предпочитат да изкарват пари зад граница през лятото, като целта им е да си осигурят средства за образованието, да инвестират в коли или апартаменти. Вместо да бягат в чужбина, може би все пак има вариант за тях, да се развиват и на местна почва.
У нас има отлични примери в това отношение. Някои летни капанчета превърнаха собствениците си в богаташи, а и ги амбицираха да продължат дейността си с отварянето на луксозни ресторанти в столицата. За да се превърне заведението ви в култов обект на плажа, все пак има някои тактики, които трябва да приложите.
От всичко обаче най-важно си остава, да си обичате работата, да я вършите с удоволствие и да зареждате околните с ентусиазъм, превръщайки ги в свои приятели.
Храната е стока, от която се печели доста. Вие може да я продавате не само край плажа, но и в града. Ще си кажете, че вече има варена царевица и пуканки на всеки ъгъл, какво толкова може да предложите на хората?! Дори да е така, ключовият момент е да откриете продуктите за търговия, които носят по-голяма печалба. Неслучайно в България непрекъснато се роят атрактивни оферти, както и специфичен начин на предлагане, което ги прави оборотни и предпочитани.
Вероятно забелязвате, че модата се мени и често новият продукт става актуален за известен период, след което идва времето на следващия и колелото се върти до безкрай. На практика нищо кой знае колко ново не се предлага на потребителите, но маркетингът създава „златни яйца“.
Напоследък голям бум бележи замразеният йогурт, който вече покори Америка, Корея и нахлу стремително в Европа. Той може да бъде обогатен с различни топинги отгоре, включващи плодове, сиропи, ядки, че дори и вино. В българските молове вече се появиха щандове за йогурта, но все още не се срещат по плажовете. Имайки предвид, че хората се стремят към по-здравословно хранене, всеки би си купил от киселото мляко, което силно напомня на сладолед.
Точно тук е мястото да споменем и будките за фреш, на които се натъквате на всяка крачка – както виждате, те определено се радват на интерес. Същото може да се каже и за магазините за ядки. Без да е нужна кой знае каква голяма инвестиция, тези идеи могат да намерят приложение край морето.
Бързата закуска в днешно време успешно се е трансформирала от банички в суши, сандвичи, салати и супи. Каквото ви хрумне, това може да решите да адаптирате като вариант за града или плажа. А бъргърите са просто класика за вкуса на българина! Ако намерите начин месото, от което са направени кюфтетата, да бъде качествено, то вие неминуемо ще спечелите доста почитатели. Добавете към него и интересен сос, както и картофки, тогава вече опашките ще се вият отдалеч пред обекта ви.
Трябва да сте наясно какво търси масовата публика, никога не изпускайте от очи техните желания, за да може винаги да сте адекватни и да ги държите близо до вас. Не подценяваме трудностите покрай изваждането на разрешителни за работа на малкото ви магазинче, но разчитаме на устремеността ви да покажете умения като предприемач и да се справите с това предизвикателство.
Подводните камъни биха могли да дойдат от страна на някои концесионери по плажовете у нас. Не всички са толкова отзивчиви, нито пък склонни към промени и идеи. Ако настоявате да осигурите интернет на клиентите си, може да срещнете отпор.
Ще се наложи да преговаряте и ако планирате да изградите детски кът до плажа, което би било страхотна възможност за вас, стига да успеете да убедите наемателя на ивицата.
Услуги като масаж, правене на плитки, рисунки и временни татуси биха могли да привлекат чуждестранните гости, а вие ще трябва да получите зелена светлина, за да разположите нужните тенти и оборудване.
Нещо недостатъчно развито, например, е йогата на плажа, както и други спортни занимания и игри – тенис, федербал, волейбол, организирани кросове, плуване за тези, които не умеят. А пък да предложите завладяваща книжка на плажа, може да се окаже дори гениално! Заредете се с любими заглавия, както за деца, така и за възрастни и започнете набирането на фенове. Ако държите да сте по-съвременни, направете кабина за селфита, където ще може да се осъществява и видеовръзка чрез интернет приложенията.
Стремете се да обгрижвате и хората, които не намират време да излязат за дълго извън града. Те обикновено работят, не могат да си позволят да почиват и са отворени за всякакви възможности да усетят летния сезон. Един хубав бар за тях със съответните атракции и напитки, ще ви донесе солидни приходи.
В крайна сметка, ако от топлото не намирате сили да мислите, а камо ли да действате, може да оставите грандиозните начинания за есента. Сега се отдайте на релакс и отмора край брега, както го правят „нормалните“ хора. Тъкмо ще съберете впечатления и ще си съставите изводи, които ще ви помогнат в подходящия момент за стартиране на вашия бизнес.